Gerrit Jan Hülsenbeck

Gerrit Jan Hülsenbeck wil vooral de jeugd de weg wijzen en zijn ervaring delen.

Gerrit Jan is gelouterd in het internationale zakenleven. Zijn ambitie om de wereld te verkennen en buitenlandse werkervaring op te doen brachten hem na de middelbare school en een reeks van avondstudies naar plaatsen als Hamburg en Woodstock NY. Gedurende zijn werkzame leven vervulde hij diverse functies. Dit waren functies op het terrein van marketing, sales en business development voor met name Amerikaanse bedrijven. Zijn brede interesse en zijn resultaat gericht denken en handelen kwamen in een internationale organisatie met veel klantencontacten volledig tot hun recht.

Hij bracht bijna 10 jaar door in Brussel om van daaruit de Europese markt te bedienen. Uit eigen ervaring weet hij wat het betekent als je een doel voor ogen houdt en je je eigen passie volgt.

In zijn vrije tijd heeft hij eveneens vele bestuurlijke functies vervuld bij diverse tennis en hockeyclubs, de Junior Kamer en de Rotary en zich ook altijd actief ingezet voor die verenigingen. Zijn gedrevenheid en organisatietalent kwamen goed van pas bij commissie werkzaamheden zoals het organiseren van toernooien, fondsenwervingsactiviteiten, buitenlandse culturele en /of bouwreizen en het begeleiden en initiëren van goede doelenprojecten in landen als Cambodja, Ghana, Roemenië en Ethiopië.

Zijn inzet voor de Stichting wordt gevoed door de gedachte om vooral de jeugd hierbij de weg te wijzen en om zijn eigen ervaring met anderen te delen.