Tropisch tussenjaar een goede keuze

tropisch tussenjaar

Bonaire Break

Klaar met je examens? Moeite met je studiekeuze? Loop je vast in je huidige studie? Of wil je er gewoon even tussenuit? Is het tijd voor een tussenjaar? Waarom niet ook tegelijkertijd werken aan je eigen ontwikkeling en toekomst? Misschien is een tropisch tussenjaar de oplossing. Bonaire Break is er speciaal voor jongeren tussen de 17 en 24 jaar. Jongeren die meer uit het leven en zichzelf willen halen, maar daar wel wat ondersteuning in willen krijgen.

Tropisch tussenjaar geen duik in het diepe

Door Gijs van den Heuvel

Harm Jan van Dijk (50) en Marit Kloosterziel (43) begeleiden op Bonaire jongeren uit Nederland die net hun havo- of vwo-diploma hebben gehaald en nog niet weten welke studie ze moeten kiezen. Ze komen een paar maanden naar Bonaire om bij Bonaire Break tot een studiekeuze te komen. Ondertussen doen de meeste jongeren vrijwilligerswerk.

Lees artikel

SIMA Methode voor studiekeuze

Bonaire Break maakt gebruik van het MotivatieKompas en de SIMA methodiek om de deelnemers te helpen bij hun studiekeuze. Dit jaar zijn er bij de Bonaire Break 30 deelnemers geweest en die zijn allemaal volledig gemotiveerd en met een studiekeuze op zak weer naar Nederland gegaan.

Interesse? Meer weten?
Kijk snel op de site van Bonaire Breaks voor informatie